Politica de Retur
ANULARE COMANDA SI RETUR
Clientii pot anula si /sau returna comanda în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu conditia ca produsele:
- sa nu fi fost folosite, modificate sau deteriorate si sa fie in ambalajele originale.
- sa prezinte documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;
- costul transportului pentru retur va fi suportat de catre Client si poate fi expediat cu orice firma de curierat (fără Posta Romana).
Atentie: daca coletul returnat nu are costul transportului platit, DAVAMAL COMSERVICE va refuza primirea acestuia!
Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data intrarii in posesie a produselor achizitionate.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactioare.
PASI DE URMAT PENTRU RETUR SAU INLOCUIRE PRODUS:
1. Va rugam sa completati cerere de retur primita odata cu produsul sau ne trimiteti un email care sa contina(ori dati replay la emailul de confirmare a comenzii sau gasiti formular la pagina contact)
- Detalii comanda (nume si prenume, produs)
- Motiv returnare (optional)
- Daca doriti schimbararea produsului cu un altul sau alta masura
- Daca doriti returnarea banilor, avem nevoie sa specificati un cont iban (vom restitui contravaloarea produselor in maxim 72 ore de la primirea returului)
2. Trimiteți coletul la: SC DAVAMAL COMSERVICE SRL, Str Libertatii nr 14, Hunedoara, jud Hunedoara
*Va sfatuim sa trimiteti articolul cu confirmare de primire, deoarece nu putem sa ne asumam responsabilitatea pentru articolele pierdute in tranzit.
*Daca produsele sunt defecte sau sigiliul de siguranta este rupt, produsul NU se poate returna produsul iar costul de trimitere inapoi a produselor revin Dvs.